02 05 2024

مراسم اختتامیه یازدهمین دوره سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در تالار فردوسی دانشگاه کردستان با حضور اساتید و دانشجویان از دانشگاه‌های مختلف کشور برگزار شد.

اختتامیه یازدهمین دوره سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در دانشگاه کردستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، مراسم اختتامیه یازدهمین دوره سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در تالار فردوسی دانشگاه کردستان با حضور اساتید و دانشجویان از دانشگاه‌های مختلف کشور برگزار شد.

دبیر کمیته اجرایی این همایش با اشاره به اهمیت برگزاری چنین همایش‌هایی در سطح کشور، اظهار داشت: پیشنهاد برگزاری سالانه این سمینار در انجمن ریاضی مطرح و تصویب شد و برای اولین بار سال ۱۳۹۱ در اصفهان به همت استاد دکتر رسول نصراصفهانی برگزار شد و پس از آن هر ساله این سمینار برگزار شده است.
به گفته دکتر اقبال قادری، طبق نامه‌نگاری که با انجمن ریاضی از سال ۹۸ درخواست برگزارب این همایش از سوی دانشگاه کردستان داده شد و امسال موفق به برگزاری شدیم.

دکتر قادری با بیان اینکه ۶۰ مقاله به دبیرخانه سمینار ارسال شد، تصریح کرد: پس از داوری ۴۵ مقاله برای ارائه در سمینار پذیرش شد و در پایان مقالات برتر انتخاب خواهند شد تا در سمینار بعدی از آنها تقدیر بعمل آید.
وی افزود: به دلیل شیوع کرونا مدت طولانی اکثر سمینارها به صورت مجازی برگزار شدند و در برگزاری این همایش نیز انتظار می‌رفت که حضور شرکت کنندگان کمرنگ باشد اما خوشبختانه با استقبال خوب اساتید و دانشجویان از دانشگاه‌های مختلف کشور همراه بود.

دکتر قادری با اشاره به استقبال شرکت‌کنندگان از این همایش، تصریح کرد: در این همایش ۲ روزه، شرکت کنندگان از دانشگاه‌های مشهد، سبزوار، بین المللی قزوین، تهران، دانشگاه آزاد تهران، دانشگاه شیراز، ایلام، صنعتی اصفهان، شهید باهنر کرمان، مراغه، تبریز، همدان، ملایر، لرستان و ایت الله بروجردی نیز در این همایش حضور داشتند.

دبیراجرایی همایش بیان داشت: ۴ سخنران خارجی از کشورهای کانادا و آمریکا در این همایش حضور داشتند و ۲ سخنران داخلی مدعو از دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه ایلام نیز حضور داشتند.


Tags:

رویداد